2013. május 17., péntek

AVON Infinitize szempillspirál! - Teszt



Kezdjük azzal, hogy szeretem a szempillaspirálokat, viszont nem szeretek sokat bajlódni a szempilláim kifestésével, tehát nem szeretek sok réteget felvinni, mert elnehezíti a szempilláimat és azt nem szeretem. 
Az Avon katalógusban nagyon megtetszett ez az új szempillaspirál maga a csomagolása is feltűnő nah meg ez a 3 gömb fej, így hát meg is rendeltem. 


Nézzük mit ír róla az Avon:

Infinitize szempillaspirál, a göndörebb, íveltebb, hosszabb szempillákért!

Formula: Különleges összetétel speciálisan formázott mikroszálakkal, mely göndöríti és íveli pilláidat.

Kefe: Az AVON 1. szempillaspirálja HÁROM GÖMBFEJBŐL ÁLLÓ KEFÉVEL, mely minden szempillát elér. A kis gömbfej eléri a belső szemzugot és a rövidebb szempillákat. A közepes gömbfej még több szempillát festhetsz ki vele. A nagy gömbfej a külső szemzug pilláit is eléri.


Az én véleményem, amit már fentebb is írtam, hogy tetszik a csomagolás színe, viszont maga a csomagolása nem egy minőségi darab, hanem a szokásos egyszerű műanyag, de nekem az ilyenek nem számítanak, viszont a szín valóban jó.


Műanyag keféje van tehát aki nem szereti a műanyag kefét annak nem is ajánlom. A három gömbfej viszont valóban jól teljesít.

A három gömbfej valóban jól teljesít, könnyebben el lehet vele érni a belső szemzugot, én nem bénázok vele annyit mint sok spirállal, számomra könnyű használni. 



A színe fekete, ha jól tudom még barnában lehet kapni, én a feketével meg vagyok elégedve elég erőteljes színe van.

A hatása, hosszabbít és göndörebbé teszi a pilláimat, dúsítani szerintem nem dúsít. 2 rétegben szoktam használni és nekem ennyi is elég, főleg hétköznapokra, de vigyázni kell vele, hogy ne csomósodjon össze a szempilláim. Túl sok festéket sem visz fel talán az elő gy két használatkor. 
meztelen pilláim
1 réteg

2 réteg
igen, az alsó szempillasort nem festettem ki, mert nem szoktam 




Tartós, én reggel fél 7 körül szoktam felkenni és este 8-kor is még fent van. Napközben sem potyog, ami számomra nagy pozitívum, sminklemosóval, könnyedén el tudom távolítani. 

10 ml-t tartalmaz és elbontás után 3 hónapig érvénye.

Eredeti ára 2050 Ft, de most akciósan 1139 Ft.


Összességében:

Egy teljesen jó spirál, szerintem újra fogom vásárolni. Amióta meg van ez a spirál csak ezt használom, most ez a kedvencem, de nem jelenti azt, hogy nem fogok új spirálokat is kipróbálni, de az utóbbi időben most ez a favoritom. 



Milyen szempillaspirált használsz most? 

3 megjegyzés:

  1. elég meggyőző :) hatalmasak lettek a pilláid :)

    VálaszTörlés
  2. Én sem szoktam kifesteni alul. Ezt a spirált még nem próbáltam, de azt hiszem, ezen változtatnom kell :-)

    VálaszTörlés
  3. Mióta megvettem csak ezt használom! Biztos, hogy újra fogom vásárolni! :)

    VálaszTörlés