2013. április 8., hétfő

Második Pixibox-om!

Ahogy a címből már kiderül ez a második Pixiboxom, és megint teljesen meg vagyok elégedve  a tartalmával, sőt kicsit jobban tetszik ez mint a februári Pixibox.

De nézzük mit tartalmaz: 


A doboz :) szeretem, körömlakk tárolására fogom használni :)


Vichy Idélia- Bőrkisimító és ragyogást adó arckrém (15ml)




Vichy Idélia- BB krém (5x1,5 ml)

A teljes méretű BB krémet meg lehet nyerni részletek a Pixibox honlapján!





Toni&Guy Casual Sculpting Powder- Hajtőemelő por ( teljes értékű, teljes kiszerelésű termék)
45%-os kupon is lapul a dobozban! 





Artdeco Soft Lip Liner Waterproof- vízálló ajakkontúr ceruza 075 árnyalat ( teljes értékű, teljes kiszerelésű termék)







Dolce&Gabbana- The One Desire női parfüm (1,5ml)






Max Factor- Max Colour Effect Cube szájfény ( teljes értékű, teljes kiszerelésű termék)



Összességében én nagyon elégedett vagyok most a csomaggal, a szájfénynek örülök, már van egy ilyenem csak más színben és  imádom, mert kellemes viselni és tartós és ez a szín igazi tavaszi szín. De  minden terméknek jó és egyáltalán nem sajnálom, hogy 3990Ft-ba került ez a csomag, mert mindent használni fogok. Még sosem használtam Artdeco, Vichy és Tony&guy termékeket, és amúgy is nagyon érdekelt már, hogy egy drágább BB krém, hogy teljesít és most lehetőségem van, hogy kipróbáljam, ráadásul egy jó szájkontúr ceruzára is szükségem volt, kíváncsi leszek, hogy milyen élesben!


Ha legközelebb Ti is szeretnétek Pixiboxot rendelni akkor látogassatok el erre a honlapra: http://pixibox.hu/


Ti megrendeltétek? Elégedettek vagytok?

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a szájfényed! Nekem piros jött, egészen megkedveltem, pedig elsőre nem lopta magát a szívembe. Tetszik a doboz, nekem ez volt az első, de biztos nem az utolsó. :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper dolgokat tartalmaz!Sajnos én megint lemaradtam róla:S Legközelebb majd gyorsabb leszek:D

    VálaszTörlés
  3. Én is elégedett vagyok a doboz tartalmával :)

    VálaszTörlés