2012. augusztus 20., hétfő

Visszatértem! :)

Sziasztok Csajok!

Kicsit sokáig voltam most távol, sajnos pár dolog összejött a laptopom kicsit elfáradt, de most már jó :)  Pluszba egy kicsit pihentem, mert nálunk az augusztus eleje az névnapokról és születésnapokról szól! Pluszba az elmúlt napok elég sűrűek voltak valamikor este 11-kor értem haza utána már nem volt kedven írni! De most gőzerővel gyártom a bejegyzéseket, remélem mindenki kipihente magát főleg azoknak szól akinek nemsokára kezdődik a suli, nekem most nem egy év pihit adok magamnak majd jövőre újra iskola pad de már csak munka mellett! Mi most nem voltunk nyaralni mivel most kezdtem a munka helyemen pluszba elég nehéz a párommal is összeegyeztetni a szaadságot, de nem baj jövőre bepótoljuk! :)

Hamarosan új bejegyzéseket olvashattok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése