2012. július 3., kedd

Rossmann haul!



Ma igazi rohangálós napom volt, de beugrottam a Rossmannba, vitaminért indultam! Első dolog, amit meg akartam nézni, mert láttam az akciós újságba, hogy a Yamuna szappanok le vannak akciózva darabja most csak 349Ft így vettem is belőle 2 db-ot egy körömvirágosat arcmosásra és egy Olíva/Bergamott olajosat pedig anyukámnak ő jobban szereti a szappanokat mint a tusfürdőket! 
Megláttam, hogy ez a Dove sampon le van akciózva 369Ft-ra így ez is a kosaramba landolt még sosem használtam Dove sampont, és szeretem váltogatni a samponjaimat, persze van egy két termék, amit nagyon szeretek és már többször újravásároltam, viszont hamar megszokja a fejbőröm ezért mindig kipróbálok valami mást is! Ezért amikor elhaladok a Rossmannba a samponok előtt mindig megnézem, hogy nincs-e valamelyik termék akcióba, ha találok akkor általában ilyenkor a kosaramba kerülnek! :) 
A kosaramba került még két vitamin is általában a Rossmannban szoktam vitamint venni és én meg vagyok elégedve az 1x1 vitaday termékekkel! A c-vitamint 399Ft-ba került, 30 tabletta, vagyis minden napra 1 habár én sokszor elfelejtem bevenni, vettem még vas+folsav szintén 30 tablettát tartalmaz és 299Ft-ba került akciósan! Persze tusfürdőt is akartam venni, mert hamarosan elfogy a jelenlegi, de teljesen elfelejtettem, tehát még biztos lesz a héten egy utam a Rossmannba! 

Ti mit vásároltatok mostanában? 

3 megjegyzés:

  1. nagyon szeretem ezeket a szappanokat:$

    VálaszTörlés
  2. Kaptál egy díjat :) http://nicolebeads.blogspot.hu/2012/07/elso-dijam.html

    VálaszTörlés
  3. Thündérke: egyenlőre tetszenek próbáltam már ettől a márkától a kézzel készült glicerines szappanokat és meg voltam velük elégedve, de anyukám és a párom is nagyon szereti ezeket a szappanokat!

    Nicole: Köszönöm :) <3

    VálaszTörlés