2012. július 2., hétfő

Nyertem!

Igaz több mint 1 hónapja nyertem Craptrash világa blogján, de csak most jutottam el odáig, hogy megmutassam a nyereményemet!


Purity desing hajkefe, szeretem az ilyen hajkeféket
Balea arclemosó, érzékeny bőrűeknek télen tökéletes lesz az arcomnak! 
Arany színű csillám
Essence körömlakk 67 Just Shout színben, kedvencem már sokszor használtam
cseresznyés fülbevaló most nyáron tökéletes

Nagyon örülök a nyereménynek! A körömlakk a kedvencem, majd mutatok róla képet, hogy hogy mutat a körmömön! 


Ti mit nyertetek mostanában? 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy jó kezekbe kerültek, és hogy tetszenek! :]
    A lakkot egyébként én csomószor annyira másmilyennek látom, néha korallosnak, aztán meg narancsnak, de van, hogy szolidabb barackosnak tűnik, de olyan is hogy egészen neonosnak :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép színe van a körömlakknak! :)

    VálaszTörlés