2012. július 6., péntek

Avon Skin So Soft Szőrnövekedést Késleltető Borotvazselé-Teszt

Még a 7-e s katalógusból rendeltem, nagyon akciósan, mindössze 333Ft-ért gondoltam egy próbát megér, ha jól teljesít akkor máskor is újra fogom rendelni!

elfelejtettem érintetlen állapotában lefotózni
Kezdjük ott, hogy nem szeretem a borotvahabokat, mert nem lehet szépen egyenletesen eloszlatni és minden habos lesz és nagyon hamar elfogy, ezért is rendeltem meg ezt a borotvazselét és persze a kedvező akció miatt! 
Az, hogy elvileg késlelteti a szőrnövekedést különösebben nem vonzott, mert nem hittem benne :) 

Nézzük mit írnak róla: 

Avon Skin So Soft Szőrnövekedést Késleltető Borotvazselé hidratáló komplex-szel. Segíti a borotva könnyed siklását. Elősegíti az alapos borotválást miközben bársonyosan sima bőrérzetet nyújt. Használata: vizezd be a bőrőd majd vidd fel rá a zselét. Borotváld le a kívánt területet majd alaposan öblítsd le és töröld gyengéden szárazra. Használhatod a lábak, a hónalj és a bikini vonalán.

Teszt: 

A csomagolása nagyon egyszerű tubusos műanyag, amiben jól láthatjuk, hogy hol tartunk éppen, tehát látjuk előre, hogy kb. mikor kell újat venni. (még egy szempont, amiért jobb mint a borotvahabok) Szeretem az átlátszó csomagolásokat, mert nem ér meglepetés! 

Az illata, sokan panaszkodnak, hogy nem kellemes valóban nem gyümölcsös vagy virág illatú, de nem is erős tolakodó, max. az első használatnál volt furcsa, de borotválás után már nem érződik és hamar meg lehet szokni ezt az illatot! 

A termék állaga valóban olyan, mint egy zselé nem kell belőle, sok én borotválás előtt leradírozom a borotválandó területet, alaposan leöblítem,  vizes felületre kell felvinni a zselét és egy kevés mennyiséget nyomok a vizes tenyerembe és alaposan eloszlatom. Könnyen el lehet oszlatni a kívánt felületen nem okoz     gondot és nem folyik le :) 

Valóban segíti a borotválást, de nem csúszik meg rajta a borotva, hogy össze vagdosnánk magunkat, vagyis én nem tapasztaltam! 

Valóban hidratál, nem szárad ki a bőr és nem pattogzott ki sem a borotvált felület nem jelentkezett irritáció sem! 
Azt, hogy mennyire késlelteti a szőrnövekedést, eléggé meglepődtem, mert átlagosan 2 naponta szoktam borotválni a lábamat, de amióta ezt használom 3 naponta szoktam, de hogy mi ennek az oka, az hogy teljesen simára tudom leborotválni a lábamat, tehát nem késlelteti igazán a szőrnövekedést viszont számomra hatékonyabb borotválást tesz lehetővé! Ha elfogy újra fogom vásárolni, mert semmi panaszom nincs rá, talán lehetne jobb illatú, de más kifogásom nincs ellene! Az ára is kedvező talán egyetlen problémát még az okoz, hogy időben meg kell rendelni, hogy mire elfogy ott legyen a következő a polcon! 

Eredeti ára: 870Ft


Nektek mi vált be jobban a borotvahab vagy borotvazselé? 

2 megjegyzés:

  1. Arvon zsele meg a szörnövést akadàlyozó desodor.Absolute jók, 2 nappal àtlag megnövelik a borotvanélküliséget,hónaljban sokkal többet.

    VálaszTörlés
  2. Szőrnövekedést késleltető izzadásgátló golyós dezodort használok és eddig tetszik, szerintem is ritkábban kell a borotváért nyúlnom :)

    VálaszTörlés