2012. június 10., vasárnap

Avon Planet Spa Arcmaszk szett

Mostanában kicsit rá vagyok kattanva az Avon termékekre, amiket legtöbbször különböző aukciós oldalakról vásárolok, mert még szállítási költséggel együtt is megéri, persze nem minden esetben, jól körül kell nézni és megbízható eladót kell találni! 
Szeretem a Planet Spa termékeket viszont túl drágának találom őket, szerencsére sokszor a katalógus ártól sokkal olcsóbban be lehet őket szerezni! Még mindig nem értem, hogy az eladónak hol van ebből a haszon, de én örülök, az ilyen lehetőségeknek, de persze szoktam katalógusból is rendelni! 
Ezt a szettet 400Ft-ért vettem és kb. 200Ft volt a postaköltség tehát kb. 600-700Ft-ba került!
Elfelejtettem lefotózni amikor megkaptam és persze rögtön ki is próbáltam a maszkokat! 

kép forrása Google! 
A szett tartalma:  Tartalma: Mediterrán olívaolaj hidratáló arcpakolás (4 x 5 ml), Japán szaké és rizs lehúzható arcmaszk (4 x 5 ml), Iszappakolás arcra holt-tengeri ásványokkal (4 x 5 ml).

Azért is jó ez a szett, mert így 3 arcpakolást tudunk kipróbálni és, hogy ha tetszik és jó a bőrnek akkor teljes kiszerelésben is meg lehet vásárolni! Ezek közül, nekem a Mediterrán olívaolaj hidratáló arcpakolást már próbáltam, mert egyszer kaptam teljes kiszerelésben, de a másik kettőre nagyon kíváncsi voltam, mert már sokat hallottam róluk! 


Mediterrán olívaolajos hidratáló arcpakolás: 

Növeli a bőr nedvességtartalmát. Frissít és nyugtat. Simaságot és puhaságot kölcsönöz a bőrnek.

Valóban egy hidratáló arcpakolás, nekem volt belőle teljes kiszerelésben ritkán használtam, mert szerintem nem igazán az én arcbőrömre való, hanem szárazabb vagy idősebb bőrre, ahol fontosabb a hidratálás! Én inkább télen használnék ilyen arcpakolást! Kipróbáltam és ez az 5 ml-er szerintem sok, mert eléggé folyós arcpakolásról beszélünk, ami nem szárad meg hanem beszívódik és én az arcbőrömre sokalltam ezt az 5 ml-t, de persze akinek szárazabb, vagy dehidráltabb a bőre annak pont elég lehet! 20 perc elteltével a felesleget lemostam az arcomról és valóban simább lett a bőröm, de nem láttam túl nagy változást!

Japán szaké és rizs lehúzható arcmaszk: 


Fedezze fel a japán nők szépségének titkát: Merülön el a csodálatosan pihentető távol-keleti világban! Érezze, ahogy a rizs tökéletesen ápolja és kisimítja, a szaké pedig bársonyosan puhává varázsolja bőrét...A spa arcmaszk gyengéd a bőrhöz. Különleges formulája egy olyan réteget képez a bőrön, melyet száradás után egyszerűen le lehet húzni. Az arc frissebb lesz tőle, a bőr pedig ápolt, puha és csodálatosan sima.A japán szaké és rizs termékekre jellemző, hogy bőrtáplálóak, regeneráló hatásúak, a bőrt finom, selymes érintésűvé teszik. Kitűnően tisztítanak, frissítenek, energizálnak és javítják a bőr textúráját.

Sűrű ragacsosabb arcpakolás, ahol pont elég az 5ml, szépen egyenletesen el lehet oszlatni az arcbőrön, kellemes illata van! Általában ezt is 20 percig szoktam az  arcomon hagyni és teljesen megszárad és egyben le lehet húzni igaz kissé fájdalmas, de megéri! Amikor először használtam pont  ragyaháború dúlt az államon sok hatalmas piros pattanások és amikor lehúztam a maszkot meglepődve láttam, hogy sokat halványított a pirosságon, tehát ez pozitív számomra! Valóban sokkal szebb lesz tőle az arcbőr és puha, de max 1 napig tart a hatása, de a jó, hogy a pattanásokat segít hamar eltüntetni, biztos meg fogom venni a teljes kiszerelést is! 

Iszappakolás arcra holt-tengeri ásványokkal

Felszívja a bőrről a felesleges zsírt, tisztítja és csökkenti a pórusok nagyságát, láthatóságát, puhává, lággyá és ragyogóvá varázsolva az arc bőrét. Tisztítja a bőrt. Méregtelenít és feszesít.

Talán erre az arcpakolásra voltam a legkíváncsibb, mert sok jót olvastam/hallottam már róla, így izgatottan kentem fel! Itt is pont elég az 5ml, talán kicsit sok, nagyon jó krémes, könnyű felkenni, és kb 5-10 perc múlva megszárad viszont ezt nem lehet lehúzni, hanem le kell mosni! Lemosni elég nehéz volt kb 10 percig mostam az arcomat, mire a pakolástól megszabadultam és utána vártam a csodát, de nem történt semmi! Már mind a 4-et elhasználtam, de semmi változást nem vettem észre sajnos! Szerencse, hogy nem teljes kiszerelésben vettem meg! 



Ti szeretitek az Avon-os arcpakolásokat? 

4 megjegyzés:

  1. Húú most nagy akció van az Avon újságba, pont néztem pár napja, ha jól emlékszek 700 Ft.-ba kerülnek, de nem a minták hanem a rendes méret,annyira gondolkozok rajta, hogy veszek,de most vettem Himalaya arcradírt, spórolnom is kéne... wááááááá nem tudom :D

    VálaszTörlés
  2. én is mindig így vagyok, de megint szerencsém volt teszveszen vettem jó pár avonos terméket :) holnap megyek értük :)

    VálaszTörlés
  3. Én is összevateráztam 4 félét eddig, tényleg nagyon olcsón. Azon már én is sokat gondolkodtam, hogy hogy éri meg ez az eladónak...
    Nekem a kedvencem a lótuszvirágos, egyszerűen annyira imádom az illatát...
    A mediterrán olívaolajos is megvan, először meg is lepődtem, mert olyan növényszaga van. :D
    Most még várok egy görög tengereset, meg egy asszem egy fehér tea lehúzhatót is kíváncsi vagyok rájuk :)

    VálaszTörlés
  4. A görög tengereset szeretem, még a barátom is szokta használni néha :) Lótuszvirágos pedig hamarosan érkezik, már alig várom, hogy kipróbálhassam :) A görög tengeresről meg hamarosan teszt! Ha a héten minden megérkezik akkor megmutatom a nagyon Avon-os zsákmányomat :)

    VálaszTörlés