2012. május 25., péntek

Megérkezett az Avon rendelésem!

A 7-es katalógusból rendelt termékeim szerdán meg is érkeztek, még nem próbáltam ki semmit sem, de hamarosan elkezdem őket tesztelni! Általában úgy szoktam rendelni, hogy végignézem az internetes katalógust első körben kiírok mindent egy lapra, ami tetszik és jó árban van utána pedig végiggondolom, hogy mi az ami biztosan kell és fogok is használni, általában ilyenkor a felére csökken a lista :) Nézzük, hogy most mit sikerült vásárolnom:


Csalán és bojtorján tápláló sampon
Foot works sarokpuhító krém 
Szaténfényű élénkítő testápolóolaj
Oxigenizáló fejbőrápoló
Szőrnövekedést késleltető borotvazselé
Szőrnövekedést késleltető izzadásgátló golyós dezodor 2db


Ezért az egész csomagért mindössze 2635 Ft-ot fizettem! Szerintem ennyiért megérte! 


Az aktuális katalógus: Avon 2012/08 katalógus!


Ti szoktatok az Avonból rendelni? VAn kedvenc Avon terméketek?

5 megjegyzés:

  1. Nekem az egyik kedvencem épp a borotvazselé. A másik pedig a SuperShock szemhéjtus. Mindkettő pótolhatatlan! :)
    Egy ilyen testápolóolajat is birtoklom, szépen (de finoman) csillog a bőrön, de olyan intenzív az illata, hogy ha reggel befújom a karom, egész nap érzem az illatát. (kb parfümként is lehetne használni. :) )

    VálaszTörlés
  2. Én a Planet Spa-s cuccokat szeretem a legjobban. Most 1000-re nyomom a vaterán a licitet Avonos cuccokra, már 1 Ft-ért is lehet rájuk licitálni :D

    VálaszTörlés
  3. Én is pont tegnap adtam le a rendelést. Mivel szinte mindegyik testpermet 599 , rendeltem egy ibolya és licsiset. Barátnőmnek egy színezett hidratálót(ami nekem is megvan, csak már a végét járja), szemfestéklemosót(favorit), és egy japán szaké és rizses arcmaszkot :)

    VálaszTörlés
  4. én jövőhéten kapom meg a csomagom :$ parfümöt rendeltem meg narancsbőr elleni krémet zselét vagy mit :D úgy várom , hogy megjöjjenek *-*

    VálaszTörlés
  5. Remenyipepe: valóban nagyon intenzív a testápoló olaj illata, igaz még csak egy keveset fújtam a kezemre, hogy megszaglásszam, tényleg eléggé erős az illata!

    Dorka: én is szeretem a planet spa termékeket, szoktam vaterázni/teszveszezni főként Avon termékeket vásárolok!

    N-Norii: nekem eddig még csak 11 testpermetem van a vaniliás-cukrozott szilvás szintén Avonból rendeltem 399Ft-ért, most a 8-as katalógusban is vannak akciós testpermetek, sőt parfüm is még vacillálok, hogy mit fogok rendelni!

    Thündérke: mindig olyan izgi amikor várom a rendelés után, hogy megérkezzenek a termékek, én is mindig olyan izgatott vagyok! Én majd csak jövőhéten adom le a 8-as katalógusból a rendelést és elvileg akkor már a tanácsadómnál lesz a 9-es katalógus :)

    Ioana-Carmen: I really like your blog! I follow you!

    VálaszTörlés