2012. május 6., vasárnap

Kallos teszt-sminktermékek

A Kallostól kapott csomagban volt jó pár sminktermék, ezeket szeretném nektek bemutatni! 



Love shine extra fényes szájfény 32 árnyalat
Love vízálló szemceruza fekete
Love szájkontúr ceruza 01 árnyalat
Love vastag szemhéjceruza black smolder

szájfény, vastag szemhéj ceruza, szájkontúr, szemkontúr 
A szájfény a kedvencem, nézzétek meg a képet nagyban lehet benne látni az arany csillámokat, gyönyörű a szájkontúr ceruzával együtt pedig tökéletes. Tartóssága mint egy szájfényé az ivást még csak-csak kibírja, de én evés ellőtt letörlöm sőt, ha  éppen nem tesztelem a szájfényt akkor ivás előtt is, mert nem szeretem, amikor megfogja a poharat! Nekem nagyon bejön a színe, főleg az arany csillámok miatt, főleg most nyáron, 4 ml az egész szájfény ha valahol találok Kallos terméket szájfényt tuti venni fogok! 

Vastag szemhéjceruza lényegében füstös smink elengedhetetlen kelléke, nagyon ritkán szoktam füstös szemet készíteni, de kipróbáltam és szerintem elég jó alapot ad, de ha gondoljátok készíthetek velük sminket, amit megmutatok nektek! 

Szájkontúr ceruza be kell vallanom nem szoktam használni, de a szájfénnyel együtt remek párost alkotnak, én nem csak a kontúrt húzom meg hanem kicsit be is színezem vele az ajkamat így tényleg tartósabb a hatása! 

Vízálló szemceruza fekete színben nagyon meglepett ugyan is az én vízvonalamra nehéz olyan ceruzát találni, ami igazán szép fekete marad nem pedig szürke, nagyon kedvelem ezt a ceruzát, mert szép sötét fekete, nem maszatolódik és eléggé tartós. Szemészetileg tesztelt és nem is váltott ki nálam irritációt, ugyan úgy vagyok vele, mint a szájfénnyel ha találok biztos veszek más színt is! 

250, 265, 267


Gyorsan száradó tartós körömlakkok, valóban gyorsan megszáradnak és egy réteg is elég belőlük, jól fednek egymáshoz igen közelálló színeket kaptam viszont a honlapjukat elnézve rengeteg csodás színt találhatunk! Azok közül, ami a birtokomban van a kedvencem a 265-ös árnyalatú igazi pink lakk nyáron jól mutat a lábujjkörmünkön. 

A többi termékről is láthatok hamarosan teszteket! 

Használtok Kallos termékeket? 

Ne felejtsétek el: Nyereményjáték! még ma estig jelentkezhettek! 


3 megjegyzés:

  1. Én a hajfesteket és a szemoldokfilcet hasznalom,imádom oket!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Megkérdezhetem, hogy hogy jutottál hozzájuk ?:)

    VálaszTörlés
  3. Unknown: régebben anyukám is Kallos festéket használt, én meg hajpakolást, de nagyon eltűntek a boltokból sajnos :(

    Jessie: Kallos cégtől kaptam tesztelésre!

    VálaszTörlés