2012. május 19., szombat

Elhasznált termékek 3!

Ezeket a termékeket már régebben elhasználtam, de csak most lett időm megírni ezt a posztot! Túl vagyok az írásbeliken már csak gyakorlati és szóbeli vizsgák vannak hátra, de addig van bő 1 hónapom így lesz elég időm bejegyzéseket írni! Megint elkövettem azt a hibát, hogy valamit kidobtam mielőtt lefotózhattam volna :) de nézzük mit sikerült elhasználni! 





Balea Creme Öl Dusche Peeling Indian Chai: a kevenc radírozós tusfürdőm csak sajnos limitált kiadású így amikor legutóbb jártam Dm-ben már nem láttam! A róla készült teszt: Balea tusfürdők bejegyzésben olvashatjátok! 


Balea sárgadinnyés tusfürdő: szintén limitált kiadású, újat nem tudok róla elmondani olyan mint a többi Baleás tusürdő kellemes illat, olcsó és nem szárítja a bőrömet! 

Isana kamillás kézkrém: tél elején vetem kissé nehezen szívódik be, viszont jól hidratált, inkább lefekvés előtt használtam! 

Avon Skin So soft bőrfeszesítő testápoló: nem éreztem a bőrfezesítő hatását, a görgőfejjel pedig mire belemasszíroztam a testápolót az majd fél óra volt, de kézzel egyszerűbb és könnyebb volt azért szerettem,  mert nem volt erős illata, inkább semleges, de nem vásárolnám újra ha jól tudom azóta a csomagolás is megváltozott! 

Oriflame Nature Secrets Sampon Csalánnal és Citrommal és balzsam: a samponos dobozt véletlenül kidobtam, szerintem borzalmas mind a kettő, zsíros hajra való termékek, a hajam ugyan úgy zsírosodott  viszont a hajvégeimet pedig rettenetesen szárította, pedig bőven tettem rá balzsamot. Biztos, hogy nem fogom újravásárolni! 


Balea young soft&care arctisztító tonik: nagyon kellemes frissítő illata van, most más tonikot használok, de biztos hogy újra fogom vásárolni, mivel nagyon jó árban van és kellemesen frissít, nem lettem tőle pattanásos. Szerettem használni és kb majdnem 3 hónapig kitartott! 

Essence csoki-málna kézkrém: sulis táskámban volt , szerettem az illatát és azt hogy viszonylag hamar felszívódott, jó volt vele kenegetni a kezemet  főleg télen! Szeretem az Essence kézkrémeket, remek ár és engem nem zavar ha 1 nap többször is újra kell kenni a kezemet! 


Ti miket használtatok el mostanában? 

1 megjegyzés:

  1. Nekem ezek az Avon skin so soft termékek nagyon nem jöttek be :( mostanában nálam semmi nem fogyott el :D na jó... egy spirált végeztem ki, meg a NYC-os púderem :)

    VálaszTörlés