2012. május 21., hétfő

Blog Születésnap!



A blog ma ünnepli az 1 születésnapját! Az első bejegyzés 2011. május 21-én egy meleg szombat délután íródott meg! Előtte is sokat gondolkoztam, hogy el kellene kezdeni blogot írni, de nem merten, féltem, hogy a sok jó blog között elveszek és senkit sem fogja érdekelni, hogy miről írok! De a párom biztatására bele kezdtem és most ott tartok, hogy 137 olvasóm van, amire én nagyon büszke vagyok, minden egyes feliratkoznak nagyon örültem és boldogan újságoltam a páromnak még a mai napig is, hogy ha valaki feliratkozik! Több mint 140 bejegyzést készítettem és 23.300 ember látogatott el eddig a blogomra! Tudom sok blognak a nézettsége ettől sokkal több, de én erre is büszke vagyok! Nagyon sok örömöm volt ezalatt az 1 év alatt személy szerint nagyon meg szerettem a blogolást, remélem Ti is szeretitek olvasni a blogomat! Köszönök minden kommentet! Köszönöm, hogy olvastok és érdekel Titeket, amit írok!
Természetesen egy nyereményjátékkal szeretném ezt nektek megköszönni, ami hamarosan indulni fog! 


9 megjegyzés: