2012. május 14., hétfő

Az új fogkefém-Braun Oral-B Triumph 5000

Pénteken hozta meg a postás az új fogkefémet! A története pedig nem más, hogy az Oral-B  tesztelőket keresett, az új fogkeféjének és hihetetlenül megörültem, amikor bekerültem a szerencsés 100 tesztelő közé! Ezután egy gyors email váltás következett és már meg is érkezett! 
Gyorsan el is kezdtem tölteni, közben pedig tanulmányoztam a használati útmutatót! Az egészben az a legviccesebb, hogy még nem is próbáltam elektromos fogkefét tehát nagy volt az izgalom! A készülékhez kaptam 4 fejet ebből 2 db Oral-B FlossActiopn Fogkefefej Mikropulzáló sörtékkel
 található benne még 1 db Oral-B sensitive fogkefefej érzékeny fogakhoz és 1db Oral-B 3D WHITE fogkefefej! 

nem bírtam ki felbontottam :) 

Oral-B Wireless SmartGuide
 Oral-B FlossActiopn 2db, Oral-B 3D WHITE, Oral-B sensitive 


Az egészben a legjobban az tetszik, hogy a fogkefénk mellé kapunk egy kis készüléket, a becses neve nem más mint Oral-B Wireless SmartGuide: ami irányítja a fogmosást, a fogorvosok szerint a fogmosásra ajánlott idő 2 perc! Amikor elindítom a fogkefét megjelenik egy kör 4 cikkre bontva értelem szerűen a fogsorunkat ábrázolja és 2 perctől kezd visszaszámolni így 30 másodperc a jobb felső fogsor, jobb alsó, bal alsó és bal felső! Persze nem muszáj ez követni, de szerintem érdemes és alaposan tisztít! Én eddig még csak a mikrópulzáló sörtéket használtam és meg vagyok eddig vele elégedve! Nyomásérzékelőt is beleépítettek tehát ha túl erősen nyomnánk a fogkefét a kis készülék jelzi! 5 fogmosási mód közül választhatunk, de erről majd később! 

töltés közben :) 


Ti használtok elektromos fogkefét?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése