2012. április 24., kedd

Kallos Szemöldök Kontúr Filc- Teszt

Még sosem hallottam szemöldök kontúr filcről, így eléggé meglepett, és felkeltette az érdeklődésemet! A szemöldököm az nehéz dió, mert nem szépé az alakja,de ettől vékonyabb szemöldök pedig borzasztóan áll így be kell érnem ezzel! A színével még csak csak elvagyok egy hétköznapi sminkhez nem szoktam kifesteni, csak ha erősebben sminkelem magam és az összképhez muszáj! Próbáltam már szemöldök ceruzát is de nem igazán vált be! A képek a legelső használatkor készültek így még kicsit béna a végeredmény! 


Tehát úgy kell használni szerintem lényegében mint egy ceruzát apró vonalakkal töltöttem ki az üres részeket! Ha jól tudom vagyis a honlap szerinte csak 1 színben kapható! Vizel könnyedén lejön, tehát egy nedves törlőkendővel könnyedén eltávolíthatjuk. Viszont nekem egész nap tartós volt, de lehet egy izzasztó edzés után simán letörölném, habár nem ígéri, hogy vízálló! 

A honlap szerint:

A szemöldök kontúr filccel gyorsan, könnyedén finom, precíz, természetes hatású, tartós kontúr készíthető. Parabén mentes. Szemészetileg tesztelt.


Ti használtatok már szemöldök kontúr filcet? 

4 megjegyzés:

  1. A Müller saját márkájának van ilyen szemöldök filce amit kipróbáltam, de nekem nagyon nem jött be. :(
    Elég hiányos a szemöldököm, így nagyon látszott hogy hol húztam vonalat...egyáltalán nem volt természetes.
    Így maradok a ceruzánál! :) Azt tudom igazítani, letörölni, ha esetleg elbénáztam volna.

    VálaszTörlés
  2. Nem próbáltam még sosem, de én a porral elég nagy barátságban vagyok, inkább azt szoktam használni.

    De az "utánna" kiégeti a szemem :) Bocs, remélem, nem veszed bántásnak:)

    VálaszTörlés
  3. Hú nem is rossz:) habár megtaláltam pár hónapja a tökéletes szemhéjpúdert a szemöldököm kihúzására :$ a szemöldök ceruzát én se szeretem :( .

    VálaszTörlés
  4. Szamóca: én nem tudom ceruzával meghúzni mindig csak bénázok, anyukám pedig ceruzával igazítja meg, de nekem nem sikerül elsajátítani!

    Mia: én is port szeretem, nekem könnyebb, nem vettem bántásnak rossz, berögzült szokásom :)

    Thündérke: neked mindig szép természetes a szemöldököd!

    VálaszTörlés