2012. március 8., csütörtök

Sunfleur Vitalizáló sampon, Hajszesz- Teszt


Már jó ideje használom mind a két terméket sőt a sampont már el is használtam tehát így teljes átfogó képet tudok róluk alkotni!

Vitalizáló 4 gyógynövényes sampon


Ahhoz, hogy a hajunk dús, egészségesen fénylő, élettel teli legyen, gondoskodnunk kell a hajhagymák megfelelő tápanyag ellátásáról. Ebben nyújt segítséget a Sunfleur Vitalizáló 4 gyógynövényes sampon, melynek különleges összetevői közül a Calendula gyulladást csökkentő, a Citromfű nyugtató, a Ginkgo Biloba és a Csalán vérkeringést serkentő hatású, elismerten jó háziszer hajhullás ellen, mely segít a viszkető-, korpás fejbőr ápolásában is. A Panthenol a töredezett hajvégek regenerálásával visszaadja a haj fényét; a sampon rendszeres használata a vitalitását.

Kezdjük az illatával, ami kellemes attól függetlenül, hogy gyógynövényes sampon így sokkal rosszabb illatra számítottam. Szintén nem habzik annyira erőteljesen, de jól tisztít. Nem lett tőle korpás a fejbőröm pedig hajlamos vagyok rá és nem viszketett, viszont nem tartott olyan sokáig a friss hatás mint a 5 gyógynövényes samponnál. Olvastam pár helyen, hogy kiszárította a hajszálukat és nehezen kezelhetővé vált én szerencsére ezt nem tapasztaltam, de az én hajam zsírosodásra hajlamos. Ami még plusz pont, hogy nem tartalmaz szilikont és magyar termék. De nekem az 5 gyógynövényes sampon sokkal jobban bevált amit már újra is vásároltam! Aki korpás fejbőrrel küszködik egy próbát megér, ráadásul szilikonmentes!

3 gyógynövényes hajszesz:

Több évszázados eredményes népgyógyászati tapasztalatok alapján a calendula (körömvirág) nyugtató, gyulladáscsökkentő hatású a zsíros és a korpás fejbőr kezelésében. Korpásodás elleni hatóanyaga elősegíti, hogy fejbőre ápolt, egészséges legyen. A hajhagymák tápanyagellátásának fokozására a fejbőr vérellátását serkentő paprikaszeszt tartalmaz. A hajmosáshoz Sunfleur gyógynövényes sampon használata ajánlott.

Az illata eléggé erőteljes ami elsőre zavaró lehet szerencsére hamar elillan. Mindig hajmosás után használtam a törölközőszáraz hajra és jól belemasszíroztam a fejbőrömbe, akinek szükséges akár naponta is használhatja. Nem zsírosította a fejbőrömet, nem lett korpás a fejbőröm, de más hatást nem is igazán vettem észre, de nem is ígér többet. Viszont a benne lévő gyógynövények táplálják a fejbőrt ezért szeretem használni, remélem egy kis plusz tápanyagot kap a hajam! 



Honlap: Sunfleur

Facebook oldaluk

Milyen sampont használtok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése