2012. január 24., kedd

Essence 299Ft-os haul!

Hétfő reggel volt egy kis időm beszaladni a Rossmann-ba, annyira nagyon nem volt lefosztva az állványok, de így sem sikerült például szemöldök csipeszt vásárolnom, pedig szerettem volna! Nem csináltam nagy vásárlást ha a héten még lesz egy kis időm akkor benézek ha még maradt valami! 


Essence nail sealer- védőlakk
Essence nail art twins glitter topper- 06 Edward
Essence Multi action smokey eyes szempillaspirál
Essence XXXL nudes szájfény- 01 pure beauty
Essence nail oil-körömolaj
Essence körömágybőr eltávolító zselé

Mostanában nagyon odafigyelek a körmöm egészségére, pár hónappal ezelőtt nagyon töredezett ezért próbálom  karbantartani! Ha marad még az állványokon körömápolók belőlük biztos veszek.

Nektek mit sikerült vásárolni?

8 megjegyzés:

  1. A csillámos körömlakk annyira szép!! :)
    Én is megvettem ezt a spirált, plusz a két zselés tust és a két világosabb Stay with me szájfényt.

    VálaszTörlés
  2. Stay with me szájfényt vett anya magának, a győzködésemmel(ugye én is tudom így használni:P)egy kézkrémet epres sütiset. ^^ Egy pirosító ecsetet. Tudom h ezek nem mind ennyibe kerültek de bumm :D
    De szeretem volna még a szemöldökcsipeszt, ajakápolót,és szinte mindet onnan :D. Mi tagadás.. igazi nő vagyok :P :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem a glitteres fedőlakkokra fájt a fogam, de már egy sem volt :[ Úgy hogy csak egy körömlakkot vettem... Viszont itt nálunk volt vagy 6-7 db szemöldökcsipesz...

    VálaszTörlés
  4. Velvet FizZ Blog: Csillámos körömlakkból szerettem volna még más színeket is megvenni, de ez volt az utolsó, pedig kisvárosban lakom, de lehet,hogy csak lusták voltak teljesen feltölteni a polcot, nálunk ilyen előfordul!

    Sora: milyen a kézkrém? nem szeretem az epret, de több helyen olvastam, hogy ez a legjobb illatú.

    Adrienn: szájfények ha maradnak abból lehet én is veszek még :)

    VálaszTörlés
  5. Úgye ez az Essence 24h hand protection balm Strawberry cream cupcake.... Szóval az illata valami mesés és több használat után egyre jobban beleszeretem. :D A kiszáradt kezem ma már majdnem tökéletes, max 1-2 nap még és puhább lesz mint volt. :D
    Amúgy az almás vaníliás is nagyon jó, de én epermániában szenvedek :D
    Szerintem megéri az árat, mert ilyen kiszerelésű kézkrémet én eddig csak 600ért láttam vettem és pocsékok voltak :D

    VálaszTörlés
  6. A csillámos lakk nagyon szép:) ez a körömágybőr eltávolító zselé jó ?:)

    VálaszTörlés
  7. a nude szájfééény <3 csinálsz majd róla egy tesztet?:)

    VálaszTörlés
  8. Sora: használtam Essence kézkrémet és imádtam, biztos, hogy be fogom szerezni, remélem meg tudom majd szaglászni nem fog mellettem állni a biztonsági őr :)

    Thündérke: szerintem is nagyon szép a csillámos lakk:) még nem próbáltam ki a körömágybőr eltávolító zselét, de lesz róla teszt!

    Ivcsi: nagyon szép a színe hamarosan teszt, meg jön a szempillaspirálról is csak ne lennének ilyen rosszak a fényviszonyok :(

    VálaszTörlés