2011. december 19., hétfő

Solifruit papaja - mangó 2 fázisú fürdőolaj



Egy héten keresztül teszteltem a fürdőolajat, még nem próbáltam hasonló terméket, de már nagyon izgatottam vártam, hogy kipróbáljam! 
Ami a dobozon található:

Frissítő hatású, exotikus papaya és mangó kivonatot, bőrtápláló mandula-és napraforgó olaját tartalmazó fürdőolaj. Egy pihentető fürdőtől oldódik a feszültség, miközben a Solifruit hatóanyagai a bőrére regeneráló, kondicionáló és hidratáló hatást fejtenek ki. Tegyen 5-10 ml-t a fürdővízbe. Használat előtt felrázandó. Ügyeljen arra, hogy a készítmény közvetlenül szembe ne kerüljön.
A Solifruit termékcsalád alap-és hatóanyagaival állatkísérleteket nem végeztek. Nem tartalmaz szintetikus tartósítószert, valamint állati eredetű összetevőket.


A csomagolása egyszerű a kupakja jól zár. Télen szeretek egy pihentető fürdőt venni, főleg egy fárasztó nap után, vagy ha "szépségnapot" tartok. A használata nagyon egyszerű, mert fel kell rázni és egy keveset beleönteni a kellemes meleg fürdővízbe! Az illata nagyon kellemes és az olajtól a víz szinte selymes lesz. 10 perc után amikor végeztem a fürdővel, a bőröm is puhább lett, de nem túl olajos tehát nem kellett utána letusolni, és kipróbáltam, hogy nem kenek magamra testápolót és nem száradt ki a bőröm! Persze ezt nem garantálom annak, akinek száraz a bőre. Sőt a bőrömön is érződött ez a kellemes papaja-mangó illat! Viszont a kád az eléggé olajas maradt arra ráfért egy kis takarítás! Összességében meg vagyok elégedve a termékkel, biztos sokáig is elég lesz, mert nem kell belőle sok, és így nem is lesz borzasztó olajos a bőrünk, igaz a fürdőkádat muszáj utána kitakarítani, ha nem szeretnénk egy hatalmasat esni! Mivel, hogy olajról van szó féltem, hogy ha nem tusolok le utána eltömíti a pórusokat és pattanásos lesz a bőröm, mert sajnos hajlamos vagyok rá, de szerencsére ez nem következett be!
Azoknak ajánlom ezt a fürdőolajat akik szeretnek egy hosszú nehéz nap után venni egy meleg fürdőt és relaxálni, vagy azoknak akik szeretnek fürdőzni új dolgokat kipróbálni. Én is szoktam különböző fürdősókat, habfürdőket kipróbálni, közben egy két mécsest betenni a fürdőszobába és azzal világítani, az a 10-15 perc nagyon megnyugtat!

felrázva



Mitől különleges a Solifruit termékcsalád?
A SOLIFRUIT termékcsalád kifejlesztésekor célul tűztük ki, hogy olyan korszerű alapanyagokat használjunk, melyekkel minimálisra csökkenthetjük az allergiás reakciók kialakulását. Olyanoknak ajánljuk, akik tudatosan vásárolnak és odafigyelnek arra, hogy természetes eredetű készítményeket használjanak, emellett a termékek iránti magas minőségi elvárások is befolyásolják vásárláskor döntésüket.
  • A termékcsalád nem tartalmaz szintetikus konzerválószert, sokszor a bőrön nem kívánt reakciót kiváltó paraben származékokat.
  • Állati eredetű hatóanyagokat nem tartalmaz és az alapanyagokkal állatokon nem végeztek kísérleteket.
  • A Shea butter és az édes mandula olaj vásárlásával, a Community Trade program keretében támogatjuk a fejlődő országok gazdaságát.
  • Az ásványolaj (paraffin olaj) felhasználása elengedhetetlenül fontos a fürdőolajokban, de a testápolóban és a krémekben kizárólag természetes, növényi eredetű olajokat és friss kivonatokat használunk.
  • Színezéket kis mennyiségben csak a fürdőolajokban használunk, de a krémek teljesen színezékmentesek.
  • A termékek csomagolása egyszerű, praktikus, de ugyanakkor nagyon esztétikus.
  • E termékcsalád csomagolásánál felesleges, eldobandó papírdobozokat nem alkalmazunk tudatosan, ezzel is védve környezetünket.
Szerintem jól hangzik, főleg az, hogy állatokon nem tesztelnek és védik a környezetet, ami manapság nagyon fontos!

Ti szerettek különböző fürdő készítményeket kipróbálni?


A terméket a SOLITEINT Kozmetikai Kft-től kaptam ez nem befolyásolja a véleményemet!

http://www.soliteint.hu/main.hun.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése