2011. december 28., szerda

Karácsonyi elő ajándékok!

Végre van egy kis időm bejegyzést írni! Remélem mindenkinek jól telt a karácsony. Nálunk elég gyorsan eltelt, de kellemes családias hangulat volt, jól éreztem magamat! A sminkemet pedig azért nem fotóztam le, mert elfelejtettem, de nem volt nagy szám, egy csillogós arany-barna szemhéjpúder, plusz tusvonal, szempillaspirál, bb krém, pirosító és szájfény! Ilyenkor nem szoktam nagy sminkeket készíteni, mert nem akarok sok időt a sminkeléssel tölteni, plusz családi vacsorákon nem akartam annyira erős sminket viselni!
Nagyon sok jó dolgot kaptam, amit nem fotóztam le: egyszerű pamut fekete harisnya, derékmelegítő, fehérneműk, egyszerű fekete öv, kulcstartó, zoknik! Ezek nem annyira érdekesek! Van pár karácsonyi ajándék, amit már hamarabb megkaptam, mert én választottam ki :) Kaptam rengeteg Avon-os terméket hamarosan róluk is írok!

 fülbevalók
szeretem a fürdősókat
hővédő
csillogó körömlakk
imádom ezt a tusfürdőt!

Remélem nektek is jól telt a karácsony! Mit kaptatok karácsonyra?

3 megjegyzés:

  1. én is imádom ezt a tusfürdőt, no meg magát a szettet is :)

    VálaszTörlés
  2. Legközelebb én is a szettet fogom megvenni! Nagyon fincsi illata van! :)

    VálaszTörlés
  3. Most látom a fülit:) tök jó dolgokat kaptál:)

    VálaszTörlés