2011. október 11., kedd

Blog sale szerzemények és a körmöm

Nem is olyan rég Csilla blog salet rendezett és sikerült lecsapnom 3 db körömlakkra, mostanában körömlakkokra vadászom és szerettem volna egy szép sötét zöld színűt és sikerült is találnom :) A másik két szín is nagyon szép, igazából még annyira nem tudtam kipróbálni, mert a körmeim nincsenek jó állapotban, folyton töredeznek és most inkább hanyagolom a kifestésüket, ráadásul a hajam is hullik, de ez majd egy másik bejegyzésben írok róla!
A körmöm dekorálásában segített amit Vikinél nyertem körömmatricát, amit nekem találtak ki, mert egyszerűen és gyorsan lehet vele dolgozni és szép lesz a körmünk. A színválasztásom nem lett valami jó, világosabb színnel kellett volna dekorálni, de így is csak 2 napig volt fent a körmömön, mert most pihentetem! Tudom, hogy ez az első körmös bejegyzésem és egy darabig sajnos nem is lesz :( remélem minél hamarabb meggyógyulnak a körmeim, de ha vásárolok körömlakkot azokat majd megmutatom :)
Jöjjenek a képek:

b-j:12-Midnight glam 03-Purple magic 64-Trendsetter
                                                                    
szitakötő, kicsit világosabb színt kellett volna választanom :)




Ti ilyenkor ősszel milyen színeket használtok a körmötökön? Hogyan ápoljátok a körmötöket, ha elgyengül?

3 megjegyzés: