2011. október 15., szombat

Balea termékek

Már sokszor említettem ahol lakom ott csak Rossmann van, de szoktunk átjárni egy közeli nagyvárosba (Nyíregyháza) ahol találhatunk pár Dm üzletet. Sokáig nem is érdekelt, meg voltam elégedve a Rossmannal, de minél több blogot olvastam egyre jobban kezdett érdekelni, vajon milyen lehet :) Olvastam sokat a saját márkás termékeiről is gondoltam teszek egy próbát először csak egy arcmaszkot vettem, amiről már írtam itt. Nagyon szeretem azóta kipróbáltam több félét is és egyikben sem csalódtam. Nyáron páromnak pont volt egy kis üzleti elintézni valója és megvártam volna a kocsiban ha nem pillantom, meg hogy a közelben van egy Dm. Még is jobb lesz itt eltölteni az időt, mint várakozni a kocsiban :) Tusfürdőt szerettem volna venni és a választásom megint egy balea termékre esett:
A csomagolása tetszett meg igazán és a kedvező ára, pontosan már nem emlékszem, de olyan 300-400Ft között volt. Tudni kell rólam azt, hogy elég sok tusfürdőtől viszketek vagyis kiszárítja a bőrömet. Az illata nem fogott meg annyira és nem is tudom, hogy mire emlékeztet csak azt vettem észre, hogy most nem száraz a bőröm és nem vakarózom. Nyár óta csak Balea tusfürdőt használok azóta kipróbáltam már ezeket:

most ezt használom :)
Az áruk nagyon kedvező 250-300Ft között van, sosem gondoltam volna, hogy egy ilyen olcsó tusfürdő ennyire jó lehet. Az illatuk nem annyira tartós és nagyon mű, de a bőröm puha lesz és ez a lényeg!

Mivel a tusfürdők ennyire beváltak legközelebb már egy sampont is vásároltam ami elvileg dús hatást ígér én nem mondom, hogy annyira dúsabb lett, de egy kis tartást adott a a hajamnak és elég egy keveset használni és szépen tisztít, nem zsírosodott tőle jobban a hajam.

Ezután már teljesen felbátorodtam és láttam, hogy vannak kifejezetten barna illetve festett barna hajra való termékei is ezért vettem egy sampont és egy balzsamot még nem próbáltam ki ma lett befestve a hajam. Igen festetem a barna színű hajamat barnára, de azért mert ősz vagyok nagyon is és a szép barna hajam már inkább szürkés kopott barna, de szerencsére megtaláltam a megfelelő árnyalatú természetes barna színű festéket, de ez majd egy másik bejegyzésben írok róla. Kíváncsi vagyok, hogy mennyivel lesz szebb és tartósabb ha ezt a sampon t és balzsamot használom. Remélem megszeretem mint a többi terméket! Ha valaki próbálta már őket akkor írjon róla! Láttam szőke hajúaknak is van! A balzsam és a sampont együtt kerekítve 1000Ft volt.
csak a sampont és a balzsamot vettem meg




Nem tudom mi lesz a következő termék amit kipróbálok, talán kézkrém, vagy ajakápoló. Nem gondoltam volna, hogy saját márkás termékek is lehetnek ennyire jók. 

Ti szeretitek ezt a márkát? Milyen termékeket próbáltatok ki már tőlük?




képek forrása: google

3 megjegyzés:

  1. nekem nincs sok Baleás cuccom,de most nagyon meghoztad hozzá a kedvem :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem volt dezodorom is, ööö hajlakkom, hajpakolás, arclemosó, arctonik, testápoló, kézkrém, testvaj .Nagyjából mindennel megvoltam elégedve, amit em vennék újra az a kézrkém illetve a hajlakk, a többivel nem volt baj. A tusfürdőiket én is imádom

    VálaszTörlés
  3. A cikkből kifelejtettem a sminklemosóm is Balea márkájú :)majd írok róla külön :)

    Nóra: egy próbát megér mindenképpen, nem drága termékek és nekem eddig bejön :)

    Biu: arctonikot meg testápolót is ki akarom próbálni! A tusfürdők a kedvenceim mindig más illatút veszek :)

    VálaszTörlés