2011. szeptember 7., szerda

Smink csomag teszt I.- Prestige Love szemhéjpúder

 A Smink csomag is egy születésnapig ajándék, ezért is írtam, azt hogy egy darabig nem fogok sminkes cuccot venni! Már épp elég van! A tesztelést egy gyönyörű rózsaszín szemhéjpúderrel kezdeném, ami nem más mint  a Prestige márkájú szemfesték. Nem hallottam még erről a márkáról, de eddig csak jó tapasztalataim vannak!





Ezüst színű tartóban van átlátszó jól zárható tetővel, annyira jól zár, hogy kissé nehézkes is a kinyitása, de nem kell félni, hogy utazás során ki nyílik a tető és festékes lesz minden.
Gyönyörű szép sötét rózsaszín, az árnyalat neve Love, nagyon pigmentált elég csak bele érinteni az ujjunkat és már is ott a csodás színű szemhéjpúder. Nagyon szép a fénye és ahhoz képest, hogy por állagú nagyon krémes festékről van szó így nem porzik és könnyű vele dolgozni. Tartósságáról nem igazán tudok nyilatkozni, mert mindig használok szemhéjfesték alapozót, de a kezemről a mintát nehéz volt lemosni.
Illata nincs, ami még nagyon tetszik az maga a festék mintázata, szerintem jól mutatnak rajta azok a vonalak.  

A középső vakus képen látszik igazán jól a színe!



Összességében:

Nagyon jó szemhéjpúder, szeretem a krémesebb állagú festékeket, gyönyörű fénye van. Igaz nem használok nagyon rózsaszín színeket ha igen abból is inkább a világosabb árnyalatokat és ez a szín éppen nem őszi szín, de gyakran fogom használni, más színekkel keverve.( Hétvégén lesz egy kis időm és próbálok sminkeket feltenni! ) Beleszerettem ebbe a színbe nem hibába az árnyalat neve Love! Árat nem igazán tudok mondani, hogy mennyibe kerül, mert a csomagot nem én állítottam össze, de a 11 db termék+ postaköltség összesen 2650Ft! De Editnél mindig gyönyörű és jó árban van! Bátran ajánlom mindenkinek  a blogját és a vatera oldalát!


Szoktatok rózsaszín szemhéjpúdert használni?

5 megjegyzés:

  1. .szep szine van..amugy te vitted el az utolso darabot ebbol :) a Prestige honlapjan is megtalalod: http://www.prestigecosmetics.com/eyes_eyeshadow_single.cfm

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép.:) Télen és tavasszal nagyon szeretem a rózsaszín pirosítót.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  3. Bar: már ki is találtam vele egy szép sminket!

    Andi: kipróbáltam hát ha tudom pirosítóként is használni, de hihetetlenül pigmentált és éppen csak beleérintettem az ecsetet és így is nagyon sokat vett fel, de kipróbáltam ujjal, de nem mutat jól, mert nagyon erős rózsaszín.

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép :$ imádom a rózsaszínt <3 télen is hordom:D

    VálaszTörlés
  5. Ah, de jó színe van..én tuti pirosítónak is használnám... :3

    VálaszTörlés