2011. szeptember 6., kedd

Házi praktikák 6. rész

Ráncok megelőzése!

Igaz én még fiatal vagyok tegnap óta már 21 éves :) De lassan lassan ügyelni kell arra is, hogy a mindennapi arcápolással megelőzzük a ráncokat is, szerintem nekem azért még van 1-2 évem, hogy erre gondoljak, de nem árt körbe nézni, hogy hogyan is előzhetjük meg a korai ráncosodást. Persze genetikai dolog is ez, de szerintem függ attól is, hogy kinek milyen az életvitele és hogyan ápolja a bőrét!
Kezdjük először pakolásokat, természetesen lesz mér folytatása ennek a fejezetnek, próbálok minél jobb praktikát összegyűjteni :)





Arcpakolások:



Mézes-tojásos arcpakolás:

A tojásfehérjében található kollagén fezesíti a bőrt a méz pedig nagyon jól hidratál.
A tojásfehérjéből verj kemény habot és add hozzá a mézet ezt a pakolást kend fel az arcodra és 20 perc után finoman mosd le. Minden bőrtípusra jó.


Eper pakolás:


Pár szem epret törj szét villával,önts hozzá egy kevés tejszínt/joghurtot, hogy kenhető állagú legyen kend fel az arcodra majd 10-15 perc után óvatosan mosd le. A joghurt/tejszín hidratálja a bőrt az eper felélénkíti a fáradt, fakó bőrt.


Uborka pakolás:

A megtisztított bőrre helyezzünk fel uborkaszeleteket és 10-15 perc elteltével vegyük le az uborkaszeleteket és élvezzük a felfrissült bőrt.


Szerintem nagyon fontos, hogy amikor arcpakolást feltettünk pihenjünk feküdjünk le az ágyra és élvezzük ki azt a 15-20 percet, szánjuk azt magunkra és relaxáljuk!


Érdekel titeket a ráncok megelőzése? Szeretnétek erről bővebben olvasni?

képek forrás Google!

6 megjegyzés:

  1. Fúú én szívesen olvasnék a ráncok megelőzéséről. Itt vagyok 23 éves és a szemem alatt van 2 hatalmas ránc és teljesen készen vagyok tőle. :( Most vettem szemkörnyékápoló szérumot... :S :(

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot utólag is! :)

    VálaszTörlés
  3. Sunnygirl: Akkor jobban beleásom magamat ebbe a témába, szerintem még a héten fog róla jönni még 1 poszt!

    Sunny: Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  4. Amúgy én is szívesen olvasnék hasonlókról, mert amiket eddig hallottam néha ellent mondtak egymásnak :/
    Én is 21 vagyok, és idén már megjelentek a karikák a szemem alatt, ki tudja, a ráncok mikor jönnek :S

    VálaszTörlés
  5. Sunny, a karikákról ne is beszéljünk... :S :( el sem tudom tüntetni őket rendesen. mondjuk soha nem pihenem ki magam normálisan. :S

    VálaszTörlés
  6. Én kipihenem magam, de mindig ott vannak a karikák :S sajnos örököltem :( még megfelelő korrektort sem találtam rá :(
    De írok a sötét karikák eltüntetéséről is vagyis szedek össze pár tippet! Hátha valakinek segít! :)

    VálaszTörlés