2011. szeptember 13., kedd

A csomagolásról

Ez a bejegyzés a saját véleményemen alapul! Tudom le vagyok maradva a tesztekkel és bele kell húznom, mert hétvégén dolgozni fogok, nem állandó jelleggel csak néha néha be fogok ugrani, de ez egész napot jelent! De pénteken hamar hazaérek a suliból és próbálok előre írni bejegyzéseket!

A csomagolásról fog szólni ez a bejegyzés ez a saját véleményem. A tesztes bejegyzéseimben hogy ha olvassátok nem szoktam nagy figyelmet fordítani arra, hogy most tetszik egy adott smink terméknek a csomagolása vagy sem. Nálam ez nem lényeges csak az, hogy jól záródjon, ne sérüljön a termék. Az, hogy most van rajta díszítés vagy nincs nálam teljesen mellékes dolog. Én azon az elven vagyok, hogy inkább magáért a terméket fizessem meg vagyis vegyünk egy szemhéjpúdert tehát magát a festéket amit a szememre kenek azt fizessem ki ne a csomagolását és a márka nevét! Attól, hogy szép a csomagolása még nem lesz sokkal szebb a szemhéjpúder színe vagy attól még nem lesz tartósabb. Az meg pláne soha nem jutott eszembe, hogy nem merem elővenni a rúzsomat, mert nem dizájnos a csomagolása. Miért lenne ez baj? Én az embereket sem a külsőjük és a ruházatuk alapján ítélek meg, hogy éppen milyen márkájú felső van az illetőn, vagy hogy mennyire szép valaki. Amúgy is a szépség egy olyan dolog, hogy nem mindenkinek ugyan az a szép. Nem tudom, hogy ezzel a dologgal csak én vagyok így, kíváncsi a vagyok a Ti véleményetekre is!


Mennyire fontos nálad egy termék csomagolása? Hajlandó lennél többet kifizetni egy olyan termékér aminek szebb a csomagolása viszont ugyan azt tudja mint egy olcsóbb termék aminek nem szép a csomagolása?

7 megjegyzés:

  1. Abszolút nem érdekel a csomagolás, csak ne törjön el, és ne hulljon ki belőle a cucc. Más kikötésem nincs. Tőlem gyufásskatulyákban is árulhatnák a sminkcuccokat. Nem mondom, hogy nem tetszik egy-két csini csomagolás, de csak ezért nem fizetnék többet...

    VálaszTörlés
  2. Engem sem érdekel a csomagolás :) csak az ami benne van :) de ha egy drágább terméket veszek , ezért ne legyen már gagyi az a csomagolás :D

    VálaszTörlés
  3. Hát egy bizonyos összeg után az ember már megköveteli hogy a csomagolás is minőségi legyen, de ez az összeg is mindenkinél más :)

    VálaszTörlés
  4. A lényeg,amit Ani is írt: jól záródó legyen,strapabíró legyen. Az pedig csak bónusz,ha szépen is néz ki,bár én is bevallom hogy nagyon jó nézegetni a mindenféle dizájnokat :) De nem ez a fő!

    VálaszTörlés
  5. Nekem sem a legfontosabb a csomagolás, viszont egyre jobban figyelek azokra a termékekre amik úgy vannak becsomagolva, hogy ne lehessen belepiszkálni a boltban. Nem egyszer jártam úgy, hogy amikor hazaértem észrevettem, hogy a termék amit vettem már bontott és ez nagyon bosszantó tud lenni. Többet nem fizetnék csak a csomagolás miatt, a termék a fontos.:)

    VálaszTörlés
  6. Érdekes kérdés! Én is túlzásnak találtam azt, hogy valaki szényenlené mások előtt használni ezt vagy azt a terméket, ugyanakkor imádom, ha valaminek szép, designos vagy ötletes csomagolása van.
    Ha tudom, hogy egy termék jó, felőlem akármibe csomagolhatják, ami kellőképpen védi, stb., viszont lehet, hogy egy boltban nem figyelek fel úgy egy silányabb csomagolású dologra.
    Drágább termékeknél alap, hogy adjanak rá, hiszen általában azért drága mert a márkát, marketinget és a designt kell megfizetni...én amúgy sem nagyon szoktom mások előtt festegetni magam (kiv rúzs, v zsájfény talán, de ahhoz eleve nem árt egay tükör!), arra meg kiváncsi vagyok, hányan mondanák meg az utcán, hogy milyen márkájú smink van valakin, az viszont ciki, ha elmászik a szemfesték, ha szép a csomagolása, ha nem!

    VálaszTörlés
  7. Belle22: sajnos így már én is jártam, csak nem értem, hogy olyankor hol vannak a biztonsági őrök, hogy nem veszik észre hogy belepiszkálnak a termékbe!

    Sunny: teljesen egyetértek!

    VálaszTörlés