2011. augusztus 30., kedd

Teszvesz zsákmányok

Szoktam nézelődni teszveszen- vaterán néha horribilis árakon árulnak termékeket, amit a boltba fele annyiért meg lehet venni néha pedig eléggé kedvező áron lehet hozzájutni termékekhez. Persze rengeteg hamis és bóvli termékekkel találkozhatunk így eléggé figyelmesen kell vásárolni. Nem szeretem a licitálós termékeket, mert ott kell ülni a gép előtt, hogy ne hogy túl licitáljanak, de néha így nagyon jó dolgokat tudunk megszerezni nagyon jó áron. De általában fix áron szoktam vásárolni, persze ez nem sűrűn történik meg csak akkor, hogy ha nagyon jó termék/termékek jó áron és megbízható eladótól tudom megvenni. Múlt héten sikerült is egy nagyon jó smink csomagot találnom arról majd később lesz bejegyzés, de lehet már ma :) (várom a postást)

De a legutóbbi teszvesz zsákmányom eredménye:


3 rúzs és egy ajakápoló

Ezeket mind licitálós termékek voltak két eladótól vásároltam őket.

E vitaminos ajakápoló- Color trend rúzs

A rúzs és az ajakápoló összesen postaköltséggel együtt került 238Ft-ba. Szerintem megérte. Az ajakápolót sokszor használom, ad egy kis színt az ajkaknak, reggelente szoktam használni, az illata sem tolakodó az íze pedig édeskés ami egy kicsit nem tetszik, de szerintem el fogom használni.
A Color Trend-es rúzsom sem volt még, nem túl erősen pigmentált, tetszik a szívecskés kialakítás, de felvitelnél annyira nem praktikus. Teljesen hétköznapi rúzs, bordós árnyalat arany csillámokkal, de nagyon vizes hatású mint egy szájfény a suliba tuti, hogy a táskámban lesz :) Nem szárít, tartóssága evés-ivást kibír 2-3 órán át, de nem igazán látszik a kopása sem szép fényt ad az ajkaknak.

Color Trend- Dazling Pout/ Avon Care- E-vitaminos ajakápoló

A másik két rúzs is licitálós volt, őket is elég jó áron sikerült beszereznem, mert a kettő együtt postaköltséggel: 636Ft-ba került.

Avon ajakrúzs ásványokkal - Pink Quartz/

Avon megahatású ajakrúzs - Pink Pop

Avon Pink Quartz: Értékes ásványokkal ápolja és 15-ös fényvédő faktorral védi az ajkakat. Hidratáló összetevői, mint például a shea vaj, puhán és simán tartják az ajkakat.
Valóban puhává varázsolja az ajkakat, mivel fényvédőt tartalmaz így most nyáron sűrűn használtam, és valóban nem szárítja ki az ajkaimat, ez a rúzs is kevésbé pigmentált, szép világos rózsaszín apró csillámokkal, így a hétköznapokban tökéletes viselet. A csomagolása megszokott fekete csomagolás, ami gyűjti az ujjlenyomatokat és a rúzsba is bele van írva, hogy Avon.

Avon Pink Pop: A rúzs többdimenziós árnyalatai mélységet és drámát kölcsönöznek ajkainak
A Chromapixel technológia megaintenzív színekből: minden egyes árnyalatot intenzívebbé varázsol
A rúzs gyémánthoz hasonlító formája megkönnyíti a használatot.
Rengeteg csillámot tartalmaz, a formája nagyon tetszik, megkönnyíteni nem könnyíti meg a használatát, mert hamar lekopnak a szélei, de lehet ez az én bénaságom is lehet. Ezt a rúzst inkább nyáron tudom elképzelni amivel nagyon csillámos és mivel lassan közeleg az ősz így szerintem most félre fogom tenni. A csomagolása ugyan az mint az előző rúzsé, fekete és gyűjti az ujjlenyomatokat. Szerencsére meg tudom őket különböztetni, mivel fejjel lefelé tárolom őket és az alján található a nevük!


b-j: Pink pop- Pink quartz- ajakápoló- Dazzling pout
Összességében meg vagyok elégedve mindegyik termékkel, az összes be volt csomagolva, tehát még érintetlen volt. Az egész internetes licitálós vásárlással azt nem szeretem, hogy várni kell, hogy vége legyen az aukciónak utána pedig a postásra. Ezért is szoktam ritkán vásárolni internetről, mert utálok a postára várni! Meg persze a postaköltség miatt sokszor nem éri meg a különböző licitálós oldalakról vásárolni, de néha napján találhatunk gyöngyszemeket!
Ti szoktatok licitálós oldalakról vásárolni?

6 megjegyzés:

  1. Én elég gyakran szoktam vaterán vagy webshopokban vásárolni. Szintén utálom, hogy mennyit kell várni és csak fix áras dolgot veszek már. Az elmúlt másfél hónapban kétszer "szivattam" meg magam, mert sminkcsomagra vártam és az egyiket már el is ígérték nekem amiből az lett, hogy a vége előtt 5mp-el rámlicitáltak 500ft-al a másiknál 5ezerrel :S

    VálaszTörlés
  2. Így én is számtalanszor jártam és én is legtöbbször csak fix áron veszek, vagy licitálok és ha nem licitálnak rám akkor örülök :) Az a baj, hogy türelmetlen vagyok így ha valami nagyon megtetszik akkor szoktam írni az eladónak, hogy nem teszi fel fix árasba! A másik problémám a posta nagyon türelmetlen vagyok most is várok egy csomagot! :)

    VálaszTörlés
  3. én igazából úgy szoktam hogy egyszer licitálok, főleg csak azérh hogy a saját oldalamon látszódjon ugye.
    és csak a legvége előtt nézem meg 1-2 órával.
    ha rádlicitálnak és rögtön "visszalicitálsz" hogy a tiéd legyen azzal csak az árat nyomod fel..ezért érdemes csak a végén ,mert ha addig nem kellett senkinek annyiért amit neked megér akkor nem is fog, de ha meg úgy viszik el többezerért hogy csak 1 licitáltál akkor amúgyis ez lett volna :)
    remélem érthető amit írtam :)

    én amúgy szintén avon rúzsokat vettem rekordáron..8db ot 412ft ért + pkg

    VálaszTörlés
  4. értem:) én is így szoktam :) de tuti hogy az utolsó pillanatban licitálnak túl:) persze nem mindig:) de ezért szeretem jobban a fix áras termékeket:) még mindig várom a postást! :(
    Rengeteg Avonos terméket lehet találni, nem is értem, hogy ez nekik miért éri meg?

    VálaszTörlés
  5. ezen énis gondolkodtam..talán reklám? de nekem hiába reklámoz, drágábban úgysem veszem meg..

    VálaszTörlés
  6. Hát igen az ember mindig keresi az olcsóbbat:)

    VálaszTörlés