2011. július 21., csütörtök

TAG-Hogy jobban megismerjetek!

1. Melltartóban alszol?

Nem, nem tudnék úgy aludni!
2. Zokniban alszol?

Nagyon sokáig nem aludtam zokniban, de tavaly télen megszerettem, de nyáron nem csak télen!

3. Inkább egyedül aludnál, vagy valaki mással?

Utálok egyedül aludni, a párommal szeretek aludni!
4. Szereted a drámát?

A filmekben még elmegy, de az életben nem!!!
5. Lányos lány vagy?

Két bátyám van :) nem vagyok az a tipikus lány, de a szépségápolás az fontos, meg persze az öltözködésben lányos vagyok :)

6. Kit öleltél meg utoljára?

A páromat! :) 
7. Kicsi vagy nagy táska?

Mindig nagy táskát hordok magammal, szeretem hogy ha nálam van minden  :) 

8. Alacsony vagy??

Szerintem nem, de mihez képest :D 172 cm vagyok
9. Szeretsz most valakit?

Igen, nagyon is!
10. Van a Facebook-jelszavadnak bármi köze egy fiúhoz?

nincs

11. Zavar, ha piszkos a zoknid?

Persze, van olyan akit nem? 
 
12. Önteltnek tartod magad?

nem
13. Beöltözöl Halloweenkor?

nem ünneplem, de ha elmennék ilyen buliba fogalmam sincs,hogy minek öltöznék 
14. Be tudod úgy hajlítani valamelyik végtagodat, ahogy a többiek nem?

nem
15. Melyik a legfurább hely, ahol aludtál?
 
nem emlékszem ilyenre 

16. Megfogta valaki a fenekedet az elmúlt huszonnégy órában?

igen

17. Pletykálnak rólad valamit?

Lehet, nem szoktak érdekelni az ilyen dolgok. 

18. Szólítasz valakit a vezetéknevén?

igen, van olyan osztálytársam akinek a vezetékneve a beceneve

19. Milyen színű melltartó van rajtad?

fehér
20. A sötét vagy a világos hajú fiúk tetszenek jobban?

nem fontos, nekem az összkép a fontos
21. Mit tegyen egy srác, hogy megkedveld?

Magabiztos legyen , de ne öntelt, nekem sokat számít az emberek kisugárzása. A páromat megláttam és egymásba szerettünk :D 
22. Van most legjobb barátod?
 
igen

23. Összetört már a szíved valaha?
 
 talán
 
24. Gondolkoztál már plasztikai műtéten?

soha, nem vagyok megelégedve magammal, de mindenkinek vannak hibái
 
25. Elégedett vagy az életeddel?
 
még nem teljesen :) szeretnék már dolgozni, már csak egy év és vége a sulinak, ha utána összejön az álom munkahely akkor már igen elégedett leszek
26. Csábították el már tőled a fiúdat?
 
nem
 

27. Ugrottál már ruhástul medencébe?
 
nem

28. Inkább fiú- vagy lánybarátaid vannak?
 
több a fiú
 
29. Pofoztál már meg srácot?
 
igen
 
30. Mitől félsz a leginkább?
 
elveszítem a szeretteimet
 
31. Sírtad már magad álomba?
 
igen

32. Volt már, hogy egyszerűen sehogy se tudtál kirázni valakit a fejedből?
 
nem, remélem nem is lesz ilyen  

33. Hiszel abban, hogy aki egyszer megcsalt, az többször is meg fog?
 
igen! 
 
34. Kívántad már valaha, bárcsak híres lennél?
 
nem

35. Hiányzik most valaki?

 igen

   

Bármi más kérdésetek van tegyétek fel szívesen válaszolok!  

 
 
 
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése