2011. július 12., kedd

Nuobeier Szemfestés & Pirosító

Tegnap az egyik 100Ft-os boltban mentem be és ott pillantottam meg ezt a szemfesték-pirosítót, elég sok színben volt én egy elég klasszikusat választottam 03-as, szép barnás,bronzos színek, bézs és lila található benne. A szemfestéket lehet szerintem kiemelőnek is használni a világosabb árnyalatokat például a szemöldök alá, a barnás, bronzos árnyalatokat pedig bronzosítóként. 
Az illata parfümös, kicsit erős de nekem kellemes, miután felkenjük nem érezzük.

A csomagolás műanyag és elég laza tehát utazás során tuti nem viszem magammal, talán ez az egyetlen hátránya.


A pirosító gyöngyök nagyon tetszenek, szép a fényük nem csillognak majdnem matt ha felkenjük, nem túl pigmentált a szemfestékkel ellentétben, de nekem így is tetszik. Található egy kis tükör is benne és egy pamacs ami semmire sem jó de aranyos.







Összességében:

A szemhéjpúderek színe eléggé hasonló, de barnás színű sminkhez nagyon szép, a bézs árnyalat kiemelésre tökéletes. 
A pirosító eléggé halvány, azért nem tettem fel képet mert nem igazán látszott volna, de egy egyszerű hétköznapi sminkhez tökéletes.
Az ára 299Ft volt ennyiért megérte legközelebb lehet veszek más színben is.

Ti ismeritek a Nuobeier márkát?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése