2011. május 21., szombat

Az első!

Sziasztok!

Tudom, tudom egy újabb szépségblog a sok közül! Vajon mivel tudom többet mutatni mint mások? Nem tudom. Remélem szeretni fogjátok a blogomat, az írásaimat! Nem szeretnék csak sminkről és szépségápolásról írni mivel nem vagyok kozmetikus sem pedig sminkes. 

Most pedig jöjjön egy kis bemutatkozás :)
Én egy 20 éves lány vagyok, még tanulok és a suli mellett szeretek sminkelni és ezzel kapcsolatos dolgokkal foglalkozni, nem vagyok profi, de én szeretem azt amit csinálok. A párom is értékeli, de ő férfi nem ért hozzá :) ezért is szeretném veletek megosztani persze csak akkor, hogy ha érdekel titeket. 
Vidám lány vagyok ne tévesszen meg a blog címe ez egy régről maradt, mert olyan kis ördögi csaj vagyok. :)
Röviden ennyi ha bármi kérdésetek van nyugodtan írjatok és én válaszolok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése